Daha derin ve hızlı tüketici analizleri için Duygu Analizi
Selas’ta insanların mesajınıza yanıt vermesini, ürün satın almasını veya markanıza katılmasını sağlayan beyin süreçlerini inceliyoruz. Bu bilgiyi sizlerle paylaşıyoruz. Böylece daha iyi tasarımlar, daha güçlü fikirler ve daha ilgi çekici reklamlar yapabilirsiniz.
– Mutluluk, Şaşırma, Hüzün, Öfke, Korku, İğrenme ve Aşağılama
– Olumlu ve Olumsuz Duygular
– İfade Yoğunluğu
Çevrimiçi Yüz İfadesi Kodlaması
Karar verme sürecimiz genellikle rasyonel akıl yürütmeyi içermediğinden, duygusal iletişimin anahtarıdır.
Bir web kamerasıyla, bu ifadeler yakalanabilir ve analiz edilebilir. Bu teknik, çok hızlı değişebilen bilinçli hisleri aynı anda ve hızlı bir şekilde tamamen kelimelere dökme olanağı sunar.
7 duyguyu (Mutluluk, Şaşkınlık, Aşağılama, İğrenme, Korku, Hüzün, Öfke) tarafsız olarak tespit ediyoruz.
Basit bir web kamerası ve öncesinde kalibrasyonla, bir ekranın hangi bölümlerinin duygular bağlamında konuyla ilgili en fazla görsel dikkati yakaladığını tespit edebiliyoruz.
Çevrimiçi Göz İzleme
Göz izleme bize, dikkatimizi çeken şeyleri ve her şeyin fark edilip edilmediğini doğrudan gösterir.
Göz izleme, insanların gözleriyle neyi aradıklarını tespit için izleme yapan benzersiz bir araştırma yöntemidir.
Donanım göz izleme cihazlarıyla karşılaştırıldığında (katılımcıları laboratuvara davet etmeyi gerektirir), dünyanın her yerinden katılımcıların gözlerini kendi bilgisayarları / web kameralarıyla izleyebiliriz.
Duygusal Araştırma Video Sonucu
Selas, video performansınızı saniye cinsinden değerlendirmek için yüz ifadesini ve göz izleme sonuçlarını birleştirir.
Küresel Çevrimiçi Duygusal Araştırmalar
Selas, katılımcıların gözlerini ve yüzlerini bir web kamerasıyla yüz yüze çeviren bir çevrimiçi platform ile kapsamlı bir rapor hizmeti sunar.
80’den fazla ülke
Uygun Maliyet
Okunaklı Analizler
Online Eğitim
Hızlı Sonuçlar
NASIL ÇALIŞIYOR
1. Adım: Videonuzu Yükleyin
Hedef kitle ile nasıl performans göstereceğinizi anlamak istediğiniz videonuzu (çevrimiçi video veya TV Reklamı) yükleyin.
2. Adım: Anket Sorularınızı Belirleyin
Anket sorularınızı anket araçlarımızla ayarlayın. (Uzmanlarımızdan destek alabilirsiniz)
3. Adım: Kitlenizi Seçme
Kitlenizi coğrafi, cinsiyet, yaş ve diğer ölçütlere göre seçersiniz.
4. Adım: Yanıtlayıcılardan Veri Toplama
Katılımcılara test linkleri gönderiyoruz. Videolarınızı izlerken gözlerini ve yüz ifadelerini izlemek için kameraları ve web kameraları kullanıyoruz.
5. Adım: Raporlama
Yazılımımız sonuçları toplar ve reklamlarınız için bunları analiz eder (saniye saniye). Son rapor, daha iyi reklam katılımı için uzman araştırmacılar tarafından hazırlandı.