• Bireysel özellikler
    • Erkekler için biyik bırakanların oranı
    • Erkekler için sakal bırakanların oranı
    • Kadınların ortalama ayakkabı numarası
    • Erkeklerin ortalama ayakkabı numarası
    • Kadınların ortalama kilosu
    • Erkeklerin ortalama kilosu
    • Kilolarından memnun olanların oranı
    • Diyet/rejim yapanların oranı
    • Formda kalmak için düzenli egzersiz yapanların oranı
    • Kadınların ortalama boyları
    • Erkeklerin ortalama boyları
    • Türk halkının saç rengi
    • Türk halkının göz rengi
  • Hane/hane halkı bilgileri
    • Hane yapısı özelliği (çekirdek aile, aile büyükleriyle beraber, arkadaşları ile beraber…)
    • Görüşülen kişi ve hane halkı reisinin mesleği
    • Görüşülen kişi ve/veya hane halkı reisinin işveren olması durumunda yanında çalıştırdığı işçi sayısı
    • Evde oturan hane halkı sayısı
    • Evde oturan hane halkının yaşları ve cinsiyetleri
    • Görüşülen kişinin ve aile reisinin eğitim durumu
    • Hane halkının eğitim durumu ve mesleği
  • Hane yapısı
    • Evinde banyo küveti olanların oranı
    • Duşakabini olanların oranı
    • Alaturka tuvalet sahipliği
    • Alafranga tuvalet sahipliği
    • Duvardan duvara halı sahipliği
    • Hane duvarlarında plastik boya olanlar
    • Hane duvarlarında yağlı boya olanlar
    • Hane duvarlarında duvar kağıdı olanlar
    • Eve yardımcı alanların oranı
    • Yardımcının eve gelme sıklığı
  • Konut bilgileri
    • Kaç yıldır bulunduğu şehirde yaşadıkları
    • Doğdukları şehir
    • Şu anda ikamet ettikleri evde kaç yıldır bulundukları
    • Oturdukları evin sahibi olanların oranı
    • Ikinci eve sahip olanların oranı
    • Yazlık amaçlı evi olanların oranı
    • Devre mülk sahiplik oranı
    • Önümüzdeki 12 ay içinde kışlık, yazlık veya devremülk almayı planlayanların oranı
  • Tatil
    • Son 1 yılda tatile çıkanların oranı
    • Tatilin geçirildiği ülke (yurtiçi/yurtdışı)
    • Yapılan tatilin özellikleri (sahil kenarı, kış tatili…)
    • Tatilde kalmak için tercih edilen konaklama türü
    • Tatile giderken tercih edilen ulaşım aracı
    • Tatil için tercih edilen ay
    • Tatil için rezervasyon yapanların oranı
    • Rezervasyon için tercih edilen yöntem
    • Tercih edilen seyahat acentası
    • Tatil için ayrılan zaman dilimi
    • Tatile genelde kimlerle gidildiği
    • Ideal tatil için aranan özellikler
    • Tatil için tek bir mekanın mı yoksa farklı mekanların mı tercih edildiği
  • Uzun yol yolculukları
    • Son 1 yılda uçak yolculuğu yapanların oranı
    • Seyahatin nerelere yapıldığı (yurtiçi/yurtdışı)
    • Havayolu şirketi seçiminde etkili olan unsurlar
    • En son şehirlerarası otobüs yolculuğu yapılma zamanı
    • Otobüs firması seçiminde etkili olan unsurlar
    • Şehirlerarası otobüs yolculuğu yapma sıklığı
    • En son şehirlerarası tren yolculuğu yapma zamanı
    • Tren yolculuğu yapma sıklığı
  • Boş zaman değerlendirme
    • Boş vakitlerde yapılması tercih edilen aktiviteler
    • Sinema/tiyatro/konser/maç vb.
    • Ev dışında yemek yeme sıklığı
    • Dışarda yemek yeneceği zaman tercih edilen mekanlar
    • Gece dışarı çıkma oranı
    • Gece gezmelerinde tercih edilen mekanlar (bar, disco, taverna…)
    • Kitap okuma sıklığı (ders kitabı hariç)
    • En son okunan kitap
  • Spor
    • Düzenli spor yapanların oranı
    • Belli aralıklarla spor yapanların oranı
    • Yaptıkları spor aktiviteleri
    • Spor için tercih edilen gün ve saatler
    • Fitness salonuna üye olanların oranı
    • Ne sıklıkta fitness salonuna gidildiği
  • Kurslar
    • Herhangi bir konuda kurs görenlerin oranı
    • Halihazırda kursa gidenler için gidilen kursun konusu
    • Yabancı dil bilenlerin oranı
    • Yabancı dil öğrenmek isteyenlerin oranı
    • Önümüzdeki 1 yıl içinde kursa gitmeyi planlayanların oranı
    • Gidilmesi düşünülen kursun konusu
    • Gidilecek kurs için firma karar verme aşamasında dikkate alınacak hususlar
  • Sağlık
    • Son 1 yılda sağlık sorunları için başvurulan yer
    • Şu anda tedavisi görülen hastalıklar
    • Genelde hekime başvurulan sağlık sorunları
    • Türk insanında alerji yoğunluğu
    • Alerji yaratan durumlar
    • Takma diş kullanım oranı
    • Gözlük/lens kullanım oranı
  • Eşya sahipliği
    • Televizyon sahipliği
      • Evde bulunan televizyon adedi
      • Sahip olunan televizyonların teknik özellikleri
      • Evin hangi odalarında televizyon bulunduğu
      • Önümüzdeki günlerde televizyon almayı ve/veya değiştirmeyi düşünenlerin oranı
      • Televizyon alımında marka tercihini etkileyen faktörler
      • Hangi tür promosyonlarda televizyon alma kararı verileceği
    • Video / dvd / vcd oynatıcı / kaydedici
      • Video sahiplik oranı
      • Dvd oynatıcı sahiplik oranı
      • Vcd oynatıcı sahiplik oranı
      • Sahip olunan video/dvd/vcd’nin teknik özellikleri
      • Video/dvd/vcd satın alırken marka tercihini etkileyen faktörler
      • Önümüzdeki dönemlerde video/dvd/vcd almayı/yenilemeyi düşünenlerin oranı
      • Tüketici değerlendirmelerine göre ideal video/dvd/vcd marka tanımının ne şekilde yapıldığı
      • Hangi tür promosyonlarda video/vcd/dvd alma kararı verileceği
    • Fotoğraf makinesi/kamera
      • Fotoğraf makinesi sahiplik oranı
      • Sahip olunan fotoğraf makinesinin teknik özellikleri
      • Önümüzdeki 3 ay içinde fotoğraf makinesi almayı düşünenlerin oranı
      • Fotoğraf makinesi seçiminde marka tercihini etkileyen faktörler
      • Kamera sahiplik oranı
      • Sahip olunan kameranin teknik özellikleri
      • Önümüzdeki 3 ay içinde kamera almayı düşünenlerin oranı
      • Fotoğraf makinesi seçiminde marka tercihini etkileyen faktörler
      • Hangi tür promosyonlarda kamera ve/veya fotoğraf makinesi alma kararı verileceği
    • Müzik aletleri
      • Müzik aletleri (müzik seti, kaset çalar, cd çalar, mp3 çalar, walkman vs.) sahiplik oranı
      • Önümüzdeki günlerde müzik aleti almayı ve/veya değiştirmeyi düşünenlerin oranı
      • Sahip olunan müzik aletlerinin teknik özellikleri
      • Müzik aletleri seçiminde marka tercihini etkileyen faktörler
      • Hangi tür promosyonlarda muzik aletleri alma kararı verileceği
    • Beyaz eşya
      • Buzdolabı
        • Buzdolabı sahiplik oranı
        • Sahip olunan buzdolabının teknik özellikleri
        • Önümüzdeki günlerde buzdolabı almayı ve/veya değiştirmeyi düşünenlerin oranı
        • Buzdolabı satın alırken marka tercihini etkileyen faktörler
        • Hangi tür promosyonlarda buzdolabı alma kararı verileceği
      • Derin dondurucu
        • Derin dondurucu sahiplik oranı
        • Önümüzdeki günlerde derin donducu almayı ve/veya değiştirmeyi düşünenlerin oranı
        • Sahip olunan derin dondurucunun teknik özellikleri
        • Derin dondurucu satın alırken marka tercihini etkileyen faktörler
        • Hangi tür promosyonlarda derin dondurucu alma kararı verileceği
      • Elektrikli/gazlı fırın
        • Sahip olunan fırının türü (set üstü ocak, gazlı ocak, elektrikli ocak…)
        • Önümüzdeki günlerde fırın almayı ve/veya değiştirmeyi düşünenlerin oranı
        • Alınması düşünülen fırının türü
        • Fırın satın alırken marka tercihini etkileyen faktörler
        • Sahip olunan fırının teknik özellikleri
        • Hangi tür promosyonlarda fırın alma kararı verileceği
      • Mikrodalga fırın
        • Mikrodalga fırın sahiplik oranı
        • Önümüzdeki günlerde mikrodalga fırın almayı ve/veya değiştirmeyi düşünenlerin oranı
        • Alınmas düşünülen mikrodalga fırında tercih edilen marka
        • Mikrodalga fırın satın alırken marka tercihini etkileyen faktörler
        • Sahip olunan mikrodalga fırınin teknik özellikleri
        • Hangi tür promosyonlarda mikrodalga fırın alma kararı verileceği
      • Otomatik çamaşır makinesi
        • Otomatik çamaşır makinesi sahiplik oranı
        • Önümüzdeki günlerde çamaşır makinesi almayı ve/veya değiştirmeyi düşünenlerin oranı
        • Çamaşır makinesi alımında marka tercihini etkileyen faktörler
        • Sahip olunan çamaşır maknesinin teknik özellikleri
        • Hangi tür promosyonlarda çamaşır makinesi alma kararı verileceği
      • Çamaşır kurutma makinesi
        • Kurutma makinesi sahiplik oranı
        • Önümüzdeki günlerde çamaşır kurutma makinesi almayı ve/veya deeğiştirmeyi düşünenlerin oranı
        • Çamaşır kurutma makinesi alımında marka tercihini etkileyen faktörler
        • Sahip olunan kurutma makinesinin teknik özellikleri
        • Hangi tür promosyonlarda çamaşır kurutma makinesi alma kararı verileceği
      • Elektrik süpürgesi/halı yıkama makinesi
        • Elektrik süpürgesi ve halı yıkama makinesi sahiplik oranı
        • Önümüzdeki günlerde elektrik süpürgesi veya halı yıkama makinesi almayı ve/veya değiştirmeyi düşünenlerin oranı
        • Elektrik süpürgesi ve halı yıkama makinesi alımında marka tercihini etkileyen faktörler
        • Hangi tür promosyonlarda elektrik süpürgesi ve/veya halı yıkama makinesi alma kararı verileceği
    • Küçük ev aletleri
      • Evde bulunan tüm küçük ev aletleri sıralaması
      • Önümüzdeki günlerde küçük ev aletlerinden bir veya bir kaçını almayı ve/veya değiştirmeyi düşünenlerin oranı
      • Alınması düşünülen küçük ev aletlerinde marka tercihini etkileyen faktörler
      • Hangi tür promosyonlarda alınması düşünmesi küçük ev aletlerinden bir veya birkaçı için alma kararı verileceği
    • Isıtma araçları (tüpgazlı soba, dogalgaz sobası, elektrikli katalitik…)
      • Evde bulunan ısıtma araçlarının hangileri olduğu
      • Önümüzdeki günlerde ısıtma araçlarından bir veya birkaçını almayı düşünenlerin oranı
      • Alınması düşünülen ısıtma araçlarında marka tercihini etkileyen faktörler
      • Klima sahiplik oranı
      • Sahip olunan klimanin teknik özellikleri
      • Klima almayı/değiştirmeyi düşünenlerin oranı
      • Klima alımında marka tercihini etkileyen faktörler
      • Hangi tür promosyonlarda klima ve/veya ısıtma aracı alma kararı verileceği
    • Elektrikli kişisel bakım aletleri
      • Her bir kişisel bakım aleti için sahiplik oranı (epilasyon aleti, traş makinesi, elektrikli diş fırçası, saç kurutma makinesi)
      • Marka tercihini etkileyen faktörler
      • Önümüzdeki 3 ay içerisinde kişisel bakım aletlerinden bir veya birkaçını almayı düşünenlerin oranı
    • Cep telefonu
      • Cep telefonu sahiplik oranı
      • Önümüzdeki 3 ay içinde cep telefonu satın almayı/değiştirmeyi düşünenlerin oranı
      • Sahip olunan cep telefonunun teknik özellikleri
      • Cep telefonu seçiminde marka tercihini etkileyen faktörler
      • Abone olunan GSM operatörü için abonelik süresi (yıl)
      • GSM operatörünü değiştirmeyi düşünenlerin oranı
      • GSM operatörlerini degiştirme sebepleri
      • GSM operatörü seçiminde etkili olan unsurlar
      • Ortalama aylık cep telefonu harcaması
    • Bilgisayar
      • Evde bilgisayarı bulunanların oranı
      • Önümüzdeki 3 ay içinde bilgisayar almayı/yenilemeyi düşünenlerin oranı
      • Sahip olunan bilgisayarın satın alınma tarihi
      • Sahip olunan bilgisayarın tipi (masaüstü, dizüstü, el bilgisayarı)
      • Bilgisayarda bulunan donanımlar
      • Son 3 ay içinde alınan yazılım paketleri/programlar
      • Bilgisayar satın alırken tercihi etkileyen faktörler
      • Genelde bilgisayarın kullanım amacı
    • Aksesuar
      • Günlük kullanılan takılar/mücevherler
      • Sahip olunan takılar/mücevherler
      • En son alınan aksesuar
      • Kol saat kullanım oranı
      • Kol saatinin özelliği (dijital/kadranlı)
      • Önümüzdeki 3 ay içinde saat almayı düşünenlerin oranı