• Çikolatalı ürünler & bisküviler
    • Gofret veya çikolata satın alma sıklığı
    • Tercih edilen çikolata türleri (fındıklı, sütlü…)
    • Tercih edilen gofret türleri (çikolatalı, muzlu, fındıklı…)
    • Çikolata satın alırken marka tercihini etkileyen faktörler
    • Gofret satın alırken marka tercihini etkileyen faktörler
    • Krem çikolata, fındık/fıstık ezmesi satın alma sıklığı (her biri ayrı sorgulanacaktır)
    • Satın alınan krem çikolata, fındık/fıstık ezmesinde marka tercihini etkileyen faktörler
    • Bisküvi ve hazır kek satın alma sıklığı
    • Tercih edilen büskivi ve hazır kek türleri (çikolatalı, kremalı, meyveli, diyet…)
    • Satın alınan her bisküvi ve hazır kekte marka tercihini etkileyen faktörler
  • Cips
    • Aylık ortalama cips tüketim miktarı
    • Satın alınan cips türleri (patates cipsi, baharatlı cipsler…)
    • Cips satın alırken marka tercihini etkileyen faktörler
  • Hazır dondurma
    • Ambalajlı markalı dondurma satın alma oranı
    • Satın alınan ambalajlı dondurma tipleri (çubuk, kornet, kap dondurma…)
    • Ambalajlı markalı hazır dondurma satın alma sıklığı (her mevsim için ayrı sorgulanacaktır)
    • Ambalajlı dondurma satın alırken marka tercihini etkileyen faktörler
  • Hazır puding
    • Hazır puding satın alma oranı
    • Hazır puding satın alma sıklığı
    • Satın alınan hazır puding markalarında tercihi etkileyen faktörler
  • Dondurulmuş gıda ürünleri
    • Dondurulmuş gıda tüketim oranı
    • Dondurulmuş gıda satın alma sıklığı
    • Tüketilen dondurulmuş gıda türleri (sebze, patates, hamur işleri…)
    • Dondurulmuş gıda satın alırken marka tercihini etkileyen faktörler
  • Soslar
    • Mayonez kullanım sıklığı
    • Mayonez satın alırken marka tercihini etkileyen faktörler
    • Ketçap kullanım sıklığı
    • Ketçap satın alırken marka tercihini etkileyen faktörler
    • Hardal kullanım sıklığı
    • Hardal satın alırken marka tercihini etkileyen faktörler
    • Yemekler için sos/çeşni kullanım oranı
    • Yemeklerde hangi sos/çeşnilerin kullanıldığı
    • Sos/çeşnilerde marka tercihini etkileyen faktörler
    • Et ve/veya tavuk suyu tabletleri kullanım oranı
    • Et ve/veya tavuk suyu tabletlerinde marka tercihini etkileyen faktörler
  • Yağ
    • Satın alınan yağ türleri (zeytinyağı, ayçiçek yağı, tereyağ, soya yağı…)
    • Hangi tür yağların hangi amaçlarla kullanıldığı
    • Kullanılan tüm çeşit yağlarda marka tercihini etkileyen faktöler
    • Tüm çeşit yağlar için aylık ortalama tüketim miktarı
  • Süt ve süt ürünleri
    • Tercih edilen süt türleri (pastörize, günlük, light…)
    • Haftalık ortalama süt tüketim miktarı
    • Süt satın alırken marka tercihini etkileyen faktörler
    • Genelde tüketilen peynir türleri (kaşar, krem, lor, beyaz…)
    • Her tür peynir için haftalık tüketim miktarı
    • Peynir satın alırken marka tercihini etkileyen faktörler
    • Tercih edilen yoğurt türleri (kaymaklı, kaymaksız, light…)
    • Yoğurt satın alırken marka tercihini etkileyen faktörler
    • Haftalık ortalama yoğurt tüketim miktarı
    • Meyveli yoğurt tüketim oranı
    • Meyveli yoğurt satın alma sıklığı
  • Hazır paketlenmiş markalı …tavuk/hindi eti
    • Hazır paketlenmiş markalı tavuk/hindi eti tüketme oranı
    • Hazır paketlenmiş markalı tavuk/hindi eti tüketme sıklığı
    • Satın alınan hazır paketlenmiş tavuk/hindi etinde marka tercihini etkileyen faktörler
  • Hazır paketlenmiş kırmızı et
    • Hazır paketlenmiş et tüketim oranı
    • Hazır paketlenmiş et tüketim sıklığı
    • Satın alınan hazır paketlenmiş et ürünlerinden marka tercihini etkileyen faktörler
  • Konserve
    • Konserve sebze tüketim oranı
    • Konserve sebze tüketim sıklığı
    • Konserve sebzede tercih edilen tür (bezelye, fasülye…)
    • Satın alınan konserve sebzede marka tercihini etkileyen faktörler
  • Domates salçası
    • Domates salçası kullanım oranı
    • Domates salçası kullanım sıklığı
    • Satın alınan domates salçasında marka tercihini etkileyen faktörler
  • Hazır paket çorba
    • Hazır paket çorba kullanım oranı
    • Hazır paket çorba kullanma sıklığı
    • Satın alınan hazır paket çorbalarda marka tercihini etkileyen faktörler
  • Makarna
    • Makarna tüketim oranı
    • Makarna tüketim sıklığı
    • Genelde tercih edilen makarna türleri (burgu, fiyonk, çubuk..)
    • Satın alınan makarnada marka tercihini etkileyen faktörler
  • Salam/sucuk/sosis
    • Salam/sucuk/sosis tüketim oranı
    • Salam/sucuk/sosis tüketim sıklığı
    • Satın alınan salam/sucuk/sosis markaları tercihinde etkili olan unsurlar
  • İçecekler
    • Çay & kahve
      • Çaylarda genelde tercih edilen türler (demlik tipi, bardak tipi, paket çay…)
      • Aylık ortalama her tip çay için tüketim miktarı (paket)
      • Çay markaları tercihinde etkili olan unsurlar
      • Düzenli Türk kahvesi içenlerin oranı
      • Aylık ortalama Türk kahvesi tüketim miktarı (gr)
      • Türk kahvesin marka seçiminde etkili olan unsurlar
      • Hazır granül kahve içme oranı
      • Aylık ortalama granül kahve tüketim miktarı (gr)
      • Hazır granül kahvede genelde tercih edilen tür (gold, klasik)
      • Süt tozu kullanım oranı
      • Süt tozu ve hazır granül kahvede marka tercihini etkileyen faktörler
    • Soğuk alkolsüz içecekler
      • Alkolsüz içecek grubunda sıklıkla tüketilen ürünler (meyve suyu, toz içecekler, kola, sade/meyveli gazozlar, enerji veren spor içecekler, sade/tatlandırılmış maden suyu, buzlu çay, ayran)
      • Tüketildiği belirtilen her ürün için satın alma sıklığı
      • Soğuk alkolsüz icecek satın alırken marka tercihini etkileyen unsurlar
    • Alkollü içecekler
      • Alkollü içecek grubunda sıklıkla tüketilen ürünler (bira, votka, rakı, şarap, şampanya, viski, cin, likör…)
      • Alkollü içecek grubunda belli aralıklarla tüketilen ürünler
      • Alkollü içeceğin genelde dışarda mı evde mi içildigi
      • Alkollü içecek tüketim sıklığı (evde ve dışarıda)
      • Alkollü içecek satın almada tercih edilen yerler
      • Satın alınan markalarda tercih edilme nedenleri
  • Tütün
    • Sigara
      • Sigara kulanım oranı
      • Yerli/yabancı sigara kulanım oranı içilen sigara türleri
      • Sigara içerken filtre kullanım oranı
      • Günde ortalama içilen sigara adedi
      • Tercih edilen sigara markası
      • Sigarayi bırakmayı deneyenlerin oranı
      • Sigarayi bırakmak için kullanılan metod
      • Sigara bırakma konusunda başarı gösterenlerin oranı
    • Puro / pipo
      • Puro içme oranı
      • Puro içme sıklığı
      • Pipo içme oranı
      • Pipo içme sıklığı
      • Kullanilan pipo/puro markalarında tercihi etkileyen faktörler
  • Gıda maddeleri alışveriş alışkanlıkları
    • Gıda maddeleri ihtiyaçları için genelde tercih edilen alışveriş mekanları
    • Alışveriş yapılan yerin seçiminde etkili olan unsurlar
    • Evin genel gıda ihtiyaçları için ne kadar sürede bir toplu alışveriş yapıldığı
    • Evin genel gıda ihtiyaçları gözönünde bulundurduğunda ayda ortalama ne kadar harcama yapıldığı
    • Alışveriş mekanlarının uyguladığı promosyonların etki derecesi