İçeriğe geç
- Çikolatalı ürünler & bisküviler
- Gofret veya çikolata satın alma sıklığı
- Tercih edilen çikolata türleri (fındıklı, sütlü…)
- Tercih edilen gofret türleri (çikolatalı, muzlu, fındıklı…)
- Çikolata satın alırken marka tercihini etkileyen faktörler
- Gofret satın alırken marka tercihini etkileyen faktörler
- Krem çikolata, fındık/fıstık ezmesi satın alma sıklığı (her biri ayrı sorgulanacaktır)
- Satın alınan krem çikolata, fındık/fıstık ezmesinde marka tercihini etkileyen faktörler
- Bisküvi ve hazır kek satın alma sıklığı
- Tercih edilen büskivi ve hazır kek türleri (çikolatalı, kremalı, meyveli, diyet…)
- Satın alınan her bisküvi ve hazır kekte marka tercihini etkileyen faktörler
- Cips
- Aylık ortalama cips tüketim miktarı
- Satın alınan cips türleri (patates cipsi, baharatlı cipsler…)
- Cips satın alırken marka tercihini etkileyen faktörler
- Hazır dondurma
- Ambalajlı markalı dondurma satın alma oranı
- Satın alınan ambalajlı dondurma tipleri (çubuk, kornet, kap dondurma…)
- Ambalajlı markalı hazır dondurma satın alma sıklığı (her mevsim için ayrı sorgulanacaktır)
- Ambalajlı dondurma satın alırken marka tercihini etkileyen faktörler
- Hazır puding
- Hazır puding satın alma oranı
- Hazır puding satın alma sıklığı
- Satın alınan hazır puding markalarında tercihi etkileyen faktörler
- Dondurulmuş gıda ürünleri
- Dondurulmuş gıda tüketim oranı
- Dondurulmuş gıda satın alma sıklığı
- Tüketilen dondurulmuş gıda türleri (sebze, patates, hamur işleri…)
- Dondurulmuş gıda satın alırken marka tercihini etkileyen faktörler
- Soslar
- Mayonez kullanım sıklığı
- Mayonez satın alırken marka tercihini etkileyen faktörler
- Ketçap kullanım sıklığı
- Ketçap satın alırken marka tercihini etkileyen faktörler
- Hardal kullanım sıklığı
- Hardal satın alırken marka tercihini etkileyen faktörler
- Yemekler için sos/çeşni kullanım oranı
- Yemeklerde hangi sos/çeşnilerin kullanıldığı
- Sos/çeşnilerde marka tercihini etkileyen faktörler
- Et ve/veya tavuk suyu tabletleri kullanım oranı
- Et ve/veya tavuk suyu tabletlerinde marka tercihini etkileyen faktörler
- Yağ
- Satın alınan yağ türleri (zeytinyağı, ayçiçek yağı, tereyağ, soya yağı…)
- Hangi tür yağların hangi amaçlarla kullanıldığı
- Kullanılan tüm çeşit yağlarda marka tercihini etkileyen faktöler
- Tüm çeşit yağlar için aylık ortalama tüketim miktarı
- Süt ve süt ürünleri
- Tercih edilen süt türleri (pastörize, günlük, light…)
- Haftalık ortalama süt tüketim miktarı
- Süt satın alırken marka tercihini etkileyen faktörler
- Genelde tüketilen peynir türleri (kaşar, krem, lor, beyaz…)
- Her tür peynir için haftalık tüketim miktarı
- Peynir satın alırken marka tercihini etkileyen faktörler
- Tercih edilen yoğurt türleri (kaymaklı, kaymaksız, light…)
- Yoğurt satın alırken marka tercihini etkileyen faktörler
- Haftalık ortalama yoğurt tüketim miktarı
- Meyveli yoğurt tüketim oranı
- Meyveli yoğurt satın alma sıklığı
- Hazır paketlenmiş markalı …tavuk/hindi eti
- Hazır paketlenmiş markalı tavuk/hindi eti tüketme oranı
- Hazır paketlenmiş markalı tavuk/hindi eti tüketme sıklığı
- Satın alınan hazır paketlenmiş tavuk/hindi etinde marka tercihini etkileyen faktörler
- Hazır paketlenmiş kırmızı et
- Hazır paketlenmiş et tüketim oranı
- Hazır paketlenmiş et tüketim sıklığı
- Satın alınan hazır paketlenmiş et ürünlerinden marka tercihini etkileyen faktörler
- Konserve
- Konserve sebze tüketim oranı
- Konserve sebze tüketim sıklığı
- Konserve sebzede tercih edilen tür (bezelye, fasülye…)
- Satın alınan konserve sebzede marka tercihini etkileyen faktörler
- Domates salçası
- Domates salçası kullanım oranı
- Domates salçası kullanım sıklığı
- Satın alınan domates salçasında marka tercihini etkileyen faktörler
- Hazır paket çorba
- Hazır paket çorba kullanım oranı
- Hazır paket çorba kullanma sıklığı
- Satın alınan hazır paket çorbalarda marka tercihini etkileyen faktörler
- Makarna
- Makarna tüketim oranı
- Makarna tüketim sıklığı
- Genelde tercih edilen makarna türleri (burgu, fiyonk, çubuk..)
- Satın alınan makarnada marka tercihini etkileyen faktörler
- Salam/sucuk/sosis
- Salam/sucuk/sosis tüketim oranı
- Salam/sucuk/sosis tüketim sıklığı
- Satın alınan salam/sucuk/sosis markaları tercihinde etkili olan unsurlar
- İçecekler
- Çay & kahve
- Çaylarda genelde tercih edilen türler (demlik tipi, bardak tipi, paket çay…)
- Aylık ortalama her tip çay için tüketim miktarı (paket)
- Çay markaları tercihinde etkili olan unsurlar
- Düzenli Türk kahvesi içenlerin oranı
- Aylık ortalama Türk kahvesi tüketim miktarı (gr)
- Türk kahvesin marka seçiminde etkili olan unsurlar
- Hazır granül kahve içme oranı
- Aylık ortalama granül kahve tüketim miktarı (gr)
- Hazır granül kahvede genelde tercih edilen tür (gold, klasik)
- Süt tozu kullanım oranı
- Süt tozu ve hazır granül kahvede marka tercihini etkileyen faktörler
- Soğuk alkolsüz içecekler
- Alkolsüz içecek grubunda sıklıkla tüketilen ürünler (meyve suyu, toz içecekler, kola, sade/meyveli gazozlar, enerji veren spor içecekler, sade/tatlandırılmış maden suyu, buzlu çay, ayran)
- Tüketildiği belirtilen her ürün için satın alma sıklığı
- Soğuk alkolsüz icecek satın alırken marka tercihini etkileyen unsurlar
- Alkollü içecekler
- Alkollü içecek grubunda sıklıkla tüketilen ürünler (bira, votka, rakı, şarap, şampanya, viski, cin, likör…)
- Alkollü içecek grubunda belli aralıklarla tüketilen ürünler
- Alkollü içeceğin genelde dışarda mı evde mi içildigi
- Alkollü içecek tüketim sıklığı (evde ve dışarıda)
- Alkollü içecek satın almada tercih edilen yerler
- Satın alınan markalarda tercih edilme nedenleri
- Tütün
- Sigara
- Sigara kulanım oranı
- Yerli/yabancı sigara kulanım oranı içilen sigara türleri
- Sigara içerken filtre kullanım oranı
- Günde ortalama içilen sigara adedi
- Tercih edilen sigara markası
- Sigarayi bırakmayı deneyenlerin oranı
- Sigarayi bırakmak için kullanılan metod
- Sigara bırakma konusunda başarı gösterenlerin oranı
- Puro / pipo
- Puro içme oranı
- Puro içme sıklığı
- Pipo içme oranı
- Pipo içme sıklığı
- Kullanilan pipo/puro markalarında tercihi etkileyen faktörler
- Gıda maddeleri alışveriş alışkanlıkları
- Gıda maddeleri ihtiyaçları için genelde tercih edilen alışveriş mekanları
- Alışveriş yapılan yerin seçiminde etkili olan unsurlar
- Evin genel gıda ihtiyaçları için ne kadar sürede bir toplu alışveriş yapıldığı
- Evin genel gıda ihtiyaçları gözönünde bulundurduğunda ayda ortalama ne kadar harcama yapıldığı
- Alışveriş mekanlarının uyguladığı promosyonların etki derecesi